piątek, 2 stycznia 2015

Muffiny z jabłkami


Dzisiaj publikuję przepis na muffiny, które jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Robiłam je wiele razy i zawsze znikały ze stołu migusiem. Dodatkowym atutem jest to, że robi się je błyskawicznie !

Źródło przepisu: miesięcznik Moje Smaki Życia

Składniki:
 200 g mąki pszennej
150 g cukru
150 ml oleju
2 jajka
250 g śmietany 18%
2 średnie jabłka
½ łyżeczki cynamonu
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Dodatkowo: musli orzechowe do dekoracji lub posiekane orzechy

W jednej misce wymieszaj mokre składniki – olej, jajka, śmietanę. W drugiej misce wymieszaj pozostałe suche składniki. Mokre składniki dodaj do suchych i dokładnie wymieszaj – nie trzeba używać miksera gdyż wszystko ładnie się łączy za pomocą trzepaczki.

Jabłka pokrój w kostkę i dodaj do masy. Gotową masą wypełniaj foremki muffinek i posyp musli lub orzechami.

Piecz w piekarniku rozgrzanym do 180°C przez 25-30 minut. 



36 komentarzy:

  1. pyszności <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne muffinki, częstuje się :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie muffiny są idealne w każdej chwili, kiedy mamy ochotę na coś słodkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze do takich muffinek dodaję rodzynki, z jabłkami lubię, bo przez to muffiny wychodzą wilgotne, takie, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna dodac rozne dodatki. To tylko podkresli ich smak ;-)

      Usuń
  5. kocham takie muffinki! to przepis zdecydowanie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. muffiny są niezawodne, te muszą być również pyszne :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie słodkości lubimy:) dodanie jabłek jest świetnym pomysłem:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepieknie urosły, jestem przekonana, ze są bardzo pyszne !! :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Uwielbiam muffiny z dodatkiem jabłka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznosci, lubie takie małe babeczki z niespodziankami

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam muffinki z jabłkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne babeczki i pachną, aż u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Notuję przepis i zabieram do wypróbowania, od dawna szukam sprawdzonego przepisu na muffinki, jeśli smakują tak samo jak cudnie wyglądają to będzie mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają cudnie :) Ja robię podobnie, ale zamiast śmietany dodaję mleko lub jogurt i do środka orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowjiez robilam z jogurtem ale wtedy sa lzejsze. U mnie wola jednak ze smietsnka ;-)

      Usuń
  15. Super, bardzo lubię takie smaki. Domyślam się, ze wychodzą pyszne, wilgotne i aromatyczne. Mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają cudownie, aż szkoda zjeść :-) A w smaku na pewno są rewelacyjne!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. jabłka i cynamon - chyba każdy lubi takie smaki:) Muffinki są cudne:) składniki chyba każdy znajdzie w lodówce - więc to super pomysł dla niespodziewanych gości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robię podobne muffiny z jabłkami, tyle, że pokrojone jabłka obtaczam w cynamonie i dodaję do ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w powyższym przepisie również jest cynamon i dodaje on naprawdę ciekawy smak :)

      Usuń
  19. Zdecydowanie moje smaki! Zapisuję przepis!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. z jabłkami i cynamonem to musi być pychota :) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  21. Pycha muffinki, ślicznie wyglądają i zapewne pysznie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie muffiny są często, bo mój młody za nimi przepada i tylko ciągle wymyśla z czym by tu zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pyszota..szukam mieszanki żeby kupić gotowe ciasto na muffiny - takie z jajkami w proszku itp. Żeby tylko dolać mleka i ewentualnie skroić snikerska i do piekarnika. Masz może cos do polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. nie pomoge Ci. Jestem anty gotowce.
      Tu masz tak mali pracy - po co chemie kupowac?

      Usuń
    2. Niestety.. nie pomoge Ci. Jestem anty gotowce.
      Tu masz tak mali pracy - po co chemie kupowac?

      Usuń

Zapraszam do komentowania moicb postów ;)
Każdego kto coś napisze obserwuje i również chetnie komentuje kazdy nowy wpis ;)