niedziela, 15 grudnia 2013

Tortille z kurczakiem na zimno




Tortille te są strzałem w dziesiątkę. Są delikatne, szybkie w przygotowaniu ale swoim wyglądem i smakiem - powalają. Kiedy szykowałam kolejną parapetówkę - odwiedziłam wiele blogów kulinarnych i trafiłam na blog: alebabka.blogspot.pl - tam między innymi znalazłam wyżej przedstawione tortille. Znikają ze stołu jako pierwsze - naprawdę warto je przygotować

Składniki:
1 opakowanie gotowych Tortilli (4 szt.)
wędzona pierś z kurczaka
ser żółty twardy - starty na ratce
sałata
jogurt naturalny typ grecki
sos ketchup-musztarda (sos ten kupiłam z lidlu i fajnie pasuje do tego dania)

Tortille posmaruj jogurtem - osoby nie liczące się z kaloriami mogą użyć majonezu :P i wyłóż na to sałatę, kurczaka, ser żółty oraz odrobinę sosu. Zwijaj dosyć ciasto, i nakłuwaj co ok 5 cm patyczkami do szaszłyków. Pokrój na porcje i już :)
Szybko, smacznie - musisz spróbować :)

Można nakłuwać zwykłymi małymi wykałaczkami, ale używając patyczków do szaszłyków efekt jest wizualnie lepszy :)


1 komentarz:

  1. Idealna przystawka każdej imprezy - schodzi w ekspresowym tempie!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania moicb postów ;)
Każdego kto coś napisze obserwuje i również chetnie komentuje kazdy nowy wpis ;)