niedziela, 15 grudnia 2013

Podwójnie czekoladowe babeczki nadziewane dżemem wiśniowym




Babeczki... idealne :) Z dodatkiem nutelli, pokruszonej czekolady oraz dżemu wiśniowego. Ekspresowe w przygotowaniu, przyzdobione bitą śmietaną oraz kawałkami czekolady. Są wilgotne, nie za słodkie :) Wzorowałam się na przepisie z blogu  jednak dodałam kilka swoich urozmaiceń :)

Składniki:
125 g margaryny
100 g cukru
1 cukier waniliowy
2 jajka
3 łyżki nutellli
125 g mąki
1/2 łyżeczki proszeku do pieczenia
1/4 łyżeczki sody
1 łyżka mleka
50 g czekolady z nadzieniem truskawkowym
śmietana 30% - ubita na pianę do dekoracji

Ważne aby wszystkie składniki były w temperaturze pokojowej. 

Margarynę zmiksować na biały puch, dodać cukier i cukier waniliowy - dalej miksować. Wbijać po jednym jajku, tak aby masa ciągle była jednolita. Do powstałej masy dodajemy nutellę i dalej mieszamy. Wsypałam następnie mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia oraz sodą a na koniec łyżkę mleka. Miksować delikatnie do uzyskania gładkiej masy. Pokroiłam czekoladę na drobniutkie kawałeczki i wrzuciłam do masy - delikatnie wymieszałam.

Przygotowałam 12 papilotek, do każdej nałożyłam po łyżce masy następnie po łyżeczce dżemu wiśniowego i reszta masy.



Piekłam w temperaturze 190 stopni przez 25 minut - do suchego patyczka. Na koniec wyciągnęłam do przestudzenia i udekorowałam bitą śmietaną i pokruszyłam odrobiną czekolady.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moicb postów ;)
Każdego kto coś napisze obserwuje i również chetnie komentuje kazdy nowy wpis ;)